Hoewel het de afgelopen tijd rustig was op mijn blog heb ik zeker niet stilgezeten! De laatste tijd ben ik op zoek gegaan naar een mooie nieuwe layout, dit zal nog wel eventjes duren, dus stay tuned! Naast het zoeken naar de perfecte nieuwe layout heb ik ook genoten van de laatste weken van de zomervakantie, want vanaf vandaag is de afstudeerperiode officieel begonnen! Ben je benieuwd wat ik in mijn laatste vakantieweek heb gedaan? Neem dan zeker een kijkje!

Zaterdag 24 augustus

Het werd prachtig weer en dus besloten een vriendin en ik een dagje naar het strand te gaan. Aangezien ik de keer hiervoor gekozen had naar welk strand we gingen was zij nu aan de beurt. De reis ging naar Kijkduin! Na een hele middag liggen in de zon en wandelen door de branding besloten we in de avond een cocktail te doen bij een strandtent.

Later zochten we een andere strandtent op waar we eerst niet terecht konden door de drukte. Dit keer was er gelukkig wel plek! Wel moesten we een uur wachten op ons eten door de drukte, maar dat vonden we niet erg, we hadden toch een vrije dag. Ondertussen genoten we van de zonsondergang en de fijne sfeer aan het strand. De strandtent waar we aten was Titus, echt een aanrader!

Zondag 25 augustus

Ik begon de dag met een vroege dienst en dus stond ik om 7.15 uur op het werk. Lekker vroeg nadat ik om half 1 ‘s nachts was thuisgekomen van het strand, haha!

In de middag had ik een lunchdate met Joyce van Life of Joyce! Af en toe komt Joyce richting het zuiden om op bezoek te gaan bij haar opa. En net als de vorige keer konden we het ook dit keer niet laten om dan af te spreken! Het was lekker weer en dus genoten we op het terras van een heerlijke ijskoffie en brood met kroketten. Doordat we elkaar helaas niet zo vaak zien hebben we de hele middag voluit gekletst over blogdingen, mooie producten en dagelijkse dingen. Het was weer heel erg gezellig! Extra jammer dat het niet vaker zo spontaan kan! Credits naar de foto van Joyce, omdat ik de foto kwijt was, haha oeps.

In de avond deed ik het lekker rustig aan en keek ik wat tv, samen met Bo ons hondje.

Maandag 26 augustus

Deze week mocht ik lekker veel werken, mijn week begon met een avonddienst van 14.30 uur tot 20.30 uur. Voor de avonddienst besloot ik weer eens gellak op mijn nagels te doen, zodat ze lekker lang mooi blijven!

Mijn zusje maakte in de middag deze schattige foto van onze hond. Meestal als we een foto willen maken lijkt ze dat te ruiken, want als de camera op onze telefoon nog maar geopend wordt kijkt ze weg. Gelukkig dus niet altijd, haha!

Dinsdag 27 augustus

Wederom een heel fijn dagje aan het strand! Dit keer in het plaatsje Westkapelle, een plaatsje waar we al van jongs af aan regelmatig komen. Samen met mijn moeder, haar vriend en mijn zusje ging ik op bezoek bij familie die op een camping staan en die we niet heel erg vaak zien, gezellig! Daarna gingen we naar het strand, waar we zo van houden.

Toen we wilden gaan besloten mijn zusje en ik over de duinen terug te lopen naar de auto, dit uitzicht is zo mooi! Vervolgens gingen we weer naar onze familie om daarna lekker in het dorp kibbeling te gaan eten!

Woensdag 28 augustus

Woensdag had ik een dagdienst op de planning en ik maakte verder geen foto’s die dag. Ik deed het vooral lekker rustig aan na het werk!

Donderdag 29 augustus

Doordat ik weer een avonddienst had kon ik in de ochtend en middag lekker genieten van mijn favoriete serie op dit moment, namelijk Vis a Vis!

Verder besloot ik samen met een vriendin te gaan sporten na de avonddienst. Ik was deze hele week nog niet geweest en dus werd het de hoogste tijd om te gaan. Deze zomer was er weer een spaarsysteem en ik kon de kaart door dit avondje sporten vol maken dankzij een stempel van die vriendin erbij! Met dit spaarsysteem krijg je dan een welnessbon. Doordat we zo laat in de avond gingen sporten hadden we de fitness bijna voor ons alleen, ideaal!

Vrijdag 30 augustus

Er stond een dagdienst op de planning tot half 5! Helaas ben ik ook deze dag vergeten foto’s te maken..
De moderne dansles begon weer en daar was ik erg blij mee, want ik moet toegeven dat ik het toch wel jammer vond dat het niet doorging in de vakantie!

Zaterdag 31 augustus

Ik ontving in de ochtend een perspakketje van Kruidvat met deze nieuwe jelly’s! Je kunt ze vanaf nu kopen bij Kruidvat voor €1,99 per stuk. Ik denk dat ik ze binnenkort eens ga uitproberen, want ik ben erg benieuwd!

Verder plaatste ik zelf een grote bestelling bij De Leukste Taartenshop, eens in de zoveel tijd kan ik het niet laten om nieuwe bakspullen te bestellen. Oeps.. De foto is van mijn scherm genomen, dus wel een beetje wazig.

Verder stond de zaterdag vooral in het teken van rustig aan doen, want ik had het hele weekend vrij! Ik keek een avondje Netflix.

Zondag 1 september

In de ochtend ben ik samen met mijn moeder naar de open dag van Florence Nails gegaan, dit is een nagelgroothandel in de buurt. Ik gebruik zelf al jaren gellak van dit merk en zag dat er een hele mooie nieuwe set uitgebracht werd tijdens deze open dag. En dat met 20% korting! Op de rechter foto zie je de nieuwe set. Zeg nou zelf, die glitters zijn toch prachtig?!

Verder sprak ik nog af met een vriendin die voor haar studie regelmatig in Antwerpen is, omdat ze daar studeert en woont. We keken samen naar de eerste aflevering van Expeditie Robinson!

Hoe was jouw week?

4 Replies to “My week in pictures #21 – Met de laatste week vakantie, lekker veel werken en fijne stranddagen”

1. Leuke foto’s! Ik zag die shower jellys ook in de folder staan, ik ben er heel nieuwsgierig naar. 🙂

2. Was zo gezellig om weer spontaan te meeten en bij te kletsen! Volgende keer moet je maar deze kant op komen, haha. Die glitterlakjes zijn trouwens supermooi! <3
    Joyce onlangs geplaatst…DINGEN WAAR IK DE LAATSTE TIJD VAN HEB GENOTENMy Profile

1. Haha, dat is afgesproken! Ik kan zelf niet wachten de glitters te dragen met de feestdagen!!